<body>

Sweet kan gambar atas ni kan?before we go through,aku nak minta maaf banyak-banyak kat kau wahai bloggie sebab dah bersarang dah blog aku ni.haha.susah dah aku nak update kan?yela,aku busy.takdelah se-busy macam perdana menteri kite tu okey?ada banyak topik yang aku nak luahkan sebenarnya.cuma tak tahu lah kau sanggup dengar ke tak kan.hope kau sanggup dengar.let's start.

Assalamualaikum.ehem3...
UPDATE BLOG
aku dah lama tak update blog aku.sebab?macam yang aku cakap kat atas tadi.aku busy buat kerja sekolah,basuh kain baju,lipat baju,nak makan,mandi and everything lah kan yang mum korang selalu buat.tapi masak xdelah.hahaha.muka ni nak masak?kim salam jelah ye?!bukan tak tau,tau tapi malas kot nak masuk dapur.i dont know why i be like this!kepada bakal suami aku yang tersayang,


jangan lah kau nikahi aku sebab aku ni dah lah perempuan yang kasar.urut mama pun mama kata sakit.tapi sedap.ahak3.suap mama makan pun ganas.apa?oh,im sorry .aku bukan perempuan yang sebijik macam sotong okey?and aku taknak jadi macamtu.secondly,aku ni garang macam singa.kau tahu tak wahai bakal suamiku,adik-adik kau selalu cakap aku ni garang.ok,fine!aku tak kisah lah aku garang macam singa ke hape kan?i'll be myself okey?!singa ke harimau jadian ke,redha jelah kalau siapa yang kena marah dengan aku ek?!aku tak panas kalau orang tak panaskan aku.remember that okey?thirdly,aku ni malas gilol nak ke dapur.kalau kau kawin dengan aku.alamatnya,mati kebuluranlah kau tak sampai 2 hari.HaHaHa


teruk kan aku ni?hahaha.i dont care kau nak kata apa.yang aku tahu,aku jujur :P

SEKOLAH
so far ok,alhamdulillah.bersyukur lah dapat kawan eventhough xramai.cikgu nya ada lah sorang yang aku taksuka.tak perlulah kan aku mention nama dia rite?so,after semuanya terjadi,memang ada hikmah pun.aku lebih berdikari dari dulu.weyh,aku nak berubah lah!nak berubah macam aku darjah 6.please lah doe!dont worry.insyaAllah aku kearah kebaikan :)

PSV
weyh,finally apa yang aku nak dah pun aku jumpa.aku minat gila dengan PSV.kau tahu tak aku suka pendidikan seni visual giler-giler lah !so,skrg peluang dah ada depan mata aku.tinggal aku nak guna peluang tu dengan cara aku je.hehe.excited lah setiap hari jumaat sebab ada PSV and of course lah sebab balik awal kan?hahaha.xdelah awal mana.sama je cam samer.12.30 jugak :D

no more topic.kbye.salam.aku tinggalkan kau dengan lukisan aku yag tak seberapa ni.hehe :)minggu depan start cuti tau.raya cina seminggu cuti.auw~i like!




ABOUT.
nur aqilah najwa,15(2012),rawang,selangor.
don't worry about what other think.people are always negative,dont let it bother you


MINE.LOVE ONES.
Allah s.w.t,Nabi Muhammad S,A,W,samlan mohamed shariff <3 hanizah hashim. nur aqilah nazurah,nur aqilah syahirah,nur aqilah athirah,nur aqilah syafinaz,nur aqilah afrina,farah syafinaz naziruddin,alin amila mohd azri,nurul izzati,muhammad fitri azizi hairuddin,abdur rahman suhaimi, azrul latif,muhammad amirul hafiz norazizi.


memories.
◄ OlderNewer ►

Layout & Design : Amad Pariz Ashaidi