<body>

weyh,aku sedih.sedih sebab aku baru kenalkan dia and aku rasa tak sedap hati lah.tak perlu baca post ni sbb reader xkan faham.memang tak desiapa faham perasaan kita sepenuhnya walaupun kawan baik kita.kadang-kadang,our parent and sibling kita pun tak faham perasaan kita.inikan pula orang luar!

sorry sebab aku buat kau malu kalau betul kau malu.sori aku buat kau rasa rimas kalau betul kau rimas.aku tak tahu nak mula dari mana and nak berakhir macam mana.post paling pendek bagi aku.sekian,wassalam.aku harap kau ikhlas accept aku as friend kau dalam hidup kau.



ABOUT.
nur aqilah najwa,15(2012),rawang,selangor.
don't worry about what other think.people are always negative,dont let it bother you


MINE.LOVE ONES.
Allah s.w.t,Nabi Muhammad S,A,W,samlan mohamed shariff <3 hanizah hashim. nur aqilah nazurah,nur aqilah syahirah,nur aqilah athirah,nur aqilah syafinaz,nur aqilah afrina,farah syafinaz naziruddin,alin amila mohd azri,nurul izzati,muhammad fitri azizi hairuddin,abdur rahman suhaimi, azrul latif,muhammad amirul hafiz norazizi.


memories.
◄ OlderNewer ►

Layout & Design : Amad Pariz Ashaidi