<body>

setiap pertemuan,pasti ada perpisahan.
Assalamualaikum dan selamat sejahtera.hehe.agak lama aku menyepi kah?entah,aku pun tak tahu lah why.maybe sebab internet lombab kot.hahahaha.



susah nak lupakan orang yang kita sayang.as u know,aku baru je ada abang angkat.then,dia pergi maybe untuk selamanya.aku doakan dia bahagia.semoga one day,dia akan berubah kepada kebaikan dan bertemu perempuan yang baik yang dapat bimbing dia ke arah kebaikan.semoga dia jadi anak yang soleh.amin~

perit rasenya apabila seseorang yang kita sayang tinggalkan kita.apa-apa pun,itu lah lumrah kehidupan manusia.perpisahan itu pasti ada dalam kehidupan.semoga kejadian yeng lepas membuatkan aku lebih matang dalam berfikir.pengalaman..dah pun aku rasa.aku berharap agar aku tak ulang lagi benda yang buruk tu.

aku redha je dengan keputusan dia.aku tak nak paksa dia sebab ini soal hati juga.kalau tak mau,jangan dipaksa,takut benda lain pula yang jadi nanti.as usuall,aku tak kan mention nama tuannya sebab benda ni dikira perkara buruk lah dalam life aku.so,buat-buat tahu jelah siapa tuan dia ok?

semalam,air mata aku nak jatuh juga.tapi aku tahan.kalau kau nak tahu,aku bukan lagi macam dulu.macam dulu tu,macam mana?kalau dulu,aku senang sangat nak nangis.tapi sekarang,aku susah nak nangis.mungkin sebab air mata aku terlalu kering sebab banyak sangat membazir.HaHa.just joking,dont take it serious.



ABOUT.
nur aqilah najwa,15(2012),rawang,selangor.
don't worry about what other think.people are always negative,dont let it bother you


MINE.LOVE ONES.
Allah s.w.t,Nabi Muhammad S,A,W,samlan mohamed shariff <3 hanizah hashim. nur aqilah nazurah,nur aqilah syahirah,nur aqilah athirah,nur aqilah syafinaz,nur aqilah afrina,farah syafinaz naziruddin,alin amila mohd azri,nurul izzati,muhammad fitri azizi hairuddin,abdur rahman suhaimi, azrul latif,muhammad amirul hafiz norazizi.


memories.
◄ OlderNewer ►

Layout & Design : Amad Pariz Ashaidi