<body>

life is a roller coaster
Assalamualaikum :)
why im happy semacam je ni?kalau nak tahu,bace jelah okey?hehe.
Life is a roller coaster.you can either scream every time you hit a bump or you can throw your hand up in the air and enjoy it :)

Aku happy sebab tengah chatting dengan my spongebob square pants!HaHAHA.walaupun aku tengah happy,aku still sedih.kau tahu tak aku baru je bergaduh dengan dia?kenapalah mesti ada pergaduhan dalam sesuatu perhubungan?dia nak aku jadi yang terbaik untuk dia.ye,aku tau.aku tengah berusaha untuk jadi yang terbaik untuk dia.tapi,jangan lah gesa-gesa aku dalam 1 masa je aku dah perfect untuk kau.im sorry,that's not me.

aku pun malas nak besar-besarkan lagi masalah,aku senyap je time dia bamboo aku tu.lastly,dia minta maaf and aku pun maafkan dia.memang aku terasa lah bila dia suruh aku jadi yang terbaik untuk dia dalam 1 masa.sorry doe,im not a robot yang kau boleh control angkat tangan dia,turunkan kaki dia and bla2..and kalau kau tahu,aku taksuka jadi robot.yeah,melainkan aku ni wife kau.at that time,maybe aku akan jadi robot buat kau.please understand my situation!i need freedom!i dont want to be your robot !

kalau dah nama pun couple,mestilah ada gurau-gurau and gedik-manje kan?just now,i open his acc and tengok mesej kat fb dia.terkejut aku bila baca yang dia kata dia tengah mesej dgn bini dia.kau jangan terkejutlah.waktu tu dia chat dgn member girl dia and aku kenal member girl dia tu.so,aku tak kisah pun.maksud dia,bini dia tu...aku lah!happy gak time tu.after that kawan dia pelik,tanya lah,"bile mase kau kawin?kau kawin kat mana?tak jemput aku pun?".then,fit jawab,"dah lama dah kawin.dah ada anak 4 dah pun.aku kawin kat rumah aku lah.aku jemput sedara-sedara aku je.HaHa.".you see apa yang dia cakap?anak?since when lah aku beranak kan anak dia pun aku taktahulah.H0H0.aku kawin dengan dia pun belum lagi tibe-tibe je dah ada anak.4 orang pulak tu!prrrg~i know he just kidding with his member.

actually,panjang lagi conversation mereka tapi aku pendek kan sebab taknak makan masa nanti.so,sampai sini sahaja aku menaip.k,bye ;)jangan lupa,enjoy you're still alive :)



ABOUT.
nur aqilah najwa,15(2012),rawang,selangor.
don't worry about what other think.people are always negative,dont let it bother you


MINE.LOVE ONES.
Allah s.w.t,Nabi Muhammad S,A,W,samlan mohamed shariff <3 hanizah hashim. nur aqilah nazurah,nur aqilah syahirah,nur aqilah athirah,nur aqilah syafinaz,nur aqilah afrina,farah syafinaz naziruddin,alin amila mohd azri,nurul izzati,muhammad fitri azizi hairuddin,abdur rahman suhaimi, azrul latif,muhammad amirul hafiz norazizi.


memories.
◄ OlderNewer ►

Layout & Design : Amad Pariz Ashaidi