<body>

iloveyou.what?#gilerlahtu!
Dear Diary,
memang perpisahan tu lumrah ke dalam dunia?oh,before that,sorry and sorry sebab sekarang ni jarang on internet.ni pun rasenya sekejab je on.kerja berlambak aku nak buat.kerja apa?kerja tuisyen!erk..aku xnak pun buat kerja tu tapi aku xrela kena marah dengan teacher .huh-,-

weyh,kau terkejut ke aku kata aku putus dengan mirul?kau terkejut erk?yess!alhamdulillah ..finally,aku dapat semua jawapan yang aku nak dari dia.aku happy giler sebab dia akhirnya bagitau sebab kenapa kami putus.once again,kami putus.8.12.2011 adalah tarikh bermakna buat aku dimana dia tanyakan khabar aku melalui mesej and absolutely kami panggil kau aku.kau ta percaya sudah!there's not my problem kalau kau ta percaya.kau ada hak na percaya or xnak ukey?seem like,im happy now.tapi dalm hati,dah xnampak dah bentuk hati sebab hati aku tengah menangis sekarang ni.

aku terkejutlah sebab aku tak sangka disebabkan 1 soalan yang aku tak jangka mood dia akan marah,dia putuz dengan aku.aku redha jela.still aku menangis sebab aku sayang kat dia.kau tahu ta,since dia mesej aku,aku ingat balik semua kenangan aku and dia.aku gelisah lah sebab aku ta abis-abis ingatkan dia.tak sangka lah dalam masa beberapa harini aku akan putuz dengan dia.serius lemah time dia hantar mesej putuz!yeah,we just a friend.not more than that.dont think bukan-bukan ok?
dahlah.aku malas da nak cite.#nomood for today.bye-bye.



ABOUT.
nur aqilah najwa,15(2012),rawang,selangor.
don't worry about what other think.people are always negative,dont let it bother you


MINE.LOVE ONES.
Allah s.w.t,Nabi Muhammad S,A,W,samlan mohamed shariff <3 hanizah hashim. nur aqilah nazurah,nur aqilah syahirah,nur aqilah athirah,nur aqilah syafinaz,nur aqilah afrina,farah syafinaz naziruddin,alin amila mohd azri,nurul izzati,muhammad fitri azizi hairuddin,abdur rahman suhaimi, azrul latif,muhammad amirul hafiz norazizi.


memories.
◄ OlderNewer ►

Layout & Design : Amad Pariz Ashaidi