<body>

iloveyou,dear.
Dear Diary,
Hai!selamat petang kepada pembaca-pembacaku yang tersayang.erk?pdahal aku je berangan.tak de pun reader sebenarnya.hahaha..#kelakar!#merepeksekejab!

yess!semalam aku chatting dengan hubby aku.#takperlubangga!=,=lepas tu aku chatting dengan kawan-kawan dia.#mestilah1sekolah(dengan dia).2 lelaki sorang perempuan(kawan dia lah!)happy nya dapat chatting dengan kawan-kawan dia.hahaha.semalam,dia manja nya dengan aku and mama(ibu dia)kau jangan tanya,kenapa ibu dia pulak dah sedangkan dia dah kematian ibu.kau tanya,aku sepak kau kang!dah tau,tanya pulak.haha.#oMG,garangnya!#takut.grr~

semalam atip minta no aku.aku tanya pendapat dia dulu and dia bagi aku bagi no aku kat atip sebab dia kata atip tu baik.auww~dengan perasaan tak malunya aku bagi no aku dekat atip.and malam sebelum atip tidur,aku kacau atip.fit cemburu jugak lah aku kan?sapa tak cemburu bila no awek nya ada kat kawan dia kan?mustahil pasangan kita tak cemburu.semalam dia rindu gile kat mama and dia suruh aku panggil mama sebab dia nak chatting dengan mama.dia rindu tahap xtau kat mama.mama tersenyum je bila aku cakap dia rindu gila kat mama.hehe..kesian pulak kat dia.maybe dia dah rasa kasih sayang seorang ibu kepada anaknya setelah sekian lama mak dia tinggalkan dia.akhirnya dia dapat mak express~haha.

walau macam mana baik pun mama aku,tak kan sama dengan ibu dia.ibu dia mesti ada kelebihan dimata dia.sebab ibu dia adalah ibu kandung dia while mama cuma ibu angkat dia.aku sayang lah dekat dia.tak tahu nak cakap macam mana lagi.#jiwangsekejab!semalam dia minta aku janji jangan tinggalkan dia walau apa pun yang terjadi.aku janji jelah tak nak dia merajuk.haha..lagi pun,aku pun tak nak tinggalkan dia.hehe..oklah esok aku cerita lagi tau,hehe.bye2,my dear.
XD



ABOUT.
nur aqilah najwa,15(2012),rawang,selangor.
don't worry about what other think.people are always negative,dont let it bother you


MINE.LOVE ONES.
Allah s.w.t,Nabi Muhammad S,A,W,samlan mohamed shariff <3 hanizah hashim. nur aqilah nazurah,nur aqilah syahirah,nur aqilah athirah,nur aqilah syafinaz,nur aqilah afrina,farah syafinaz naziruddin,alin amila mohd azri,nurul izzati,muhammad fitri azizi hairuddin,abdur rahman suhaimi, azrul latif,muhammad amirul hafiz norazizi.


memories.
◄ OlderNewer ►

Layout & Design : Amad Pariz Ashaidi