<body>

i heart them.

Hai babe!hehe.aku update malam-malam sebab aku takbole nak tido lah.lagipun aku tengah chatting ni.hehehe.cube teka siapa budak baju oren kat atas ni?haha.hensem kan3??kau cmburu ke?dia bf aku!eh,silap cakap.dia ni..kawan aku lah.sori,acap!aku amik pic kau.HAHAHAHA.aku xamik but aku curi!: P im very desperate!huhu...

aku happy since dapat kawan macam dia.dia kawan baik aku.aku kenal dia since darjah 1.but kami tak rapat untill now,baru kami rapat.lucky lah kalau siapa kawan dengan dia sebab dia ni pandai buat orang happy and one more thing yang aku suka pasal dia adalah..dia ni pandai jaga hati aku and respect my parent.kau tau kan aku ni kalau orang respect aku,aku akan respect orang tu balik?

2 hari fitri takde,kau tahu tak siapa je yang temankan aku?dia ni lah yang temankan aku.maksud aku,yang selalu temankan aku lah..azrol latif pulak selalu temankan aku time fit takde but kali ni azrol xde kredit lah pulak.miss him so much lah~

just now,i meet acap at my garage.haha.lepak-ing dengan dia dekat tempat parking kereta.malu,semua ada!i dunt know how to express my feeling.huew,huew~why must dont be dunt?erk-,- dont ask me why!i dont know why i must write like that!


this is acap with his girlfriend.see their cloth!haha..im so jelouse with  them!sama je kan baju mereka?cemburu giler!!haha..hopefully,he will quickly meet his new girlfriend : ) im happy to be your friend.harap mereka bahagia and kekal sampai anak cucu!ops~terlebih mengharap!haha..

let me introduce him first!hehe.nama dia azrul atif bin apa,aku pun tak tahu.haha.dia ni kawan muhammad fitri azizi hairuddin(spongebob aku).boleh dikatakan aku rapat lah jugak dengan mamat ni but in fb jelah.selalu chat ngn dia and mesej dgn dia through the fon.aku tak sangka pulak kami minat antara satu sama lain!wahh!cerita panas ni kalau fitri tahu,mati aku doe!hopefully,muhammad fitri azizi hairuddin taktahu.aku sayang lah ini budak!aku sayang dia as kawan rapat aku but reality,he's not my bestfriend.takkan pernah benda tu terjadi sebab kami tak pernah face to face.dia ni seorang yang pemalu lah jugak.same with me.ngee~dia tak peramah.tapi,untunglah siapa yang kawan dengan dia sebab dia ni terlalu baik bagi aku sampaikan hati aku cair dengan dia.H0H0H0..itu jelah sikit aku nak bagitau.I MISS HIM SO MUCH!bila lah dia nak mesej aku through fon.hehe..IM WAITING FOR YOUR MASSAGE ,BRO!: )

ok,bye-bye dear.i nak contineu chatting dengan acap.huhu..da....tatitotu!: )

Labels: ,




ABOUT.
nur aqilah najwa,15(2012),rawang,selangor.
don't worry about what other think.people are always negative,dont let it bother you


MINE.LOVE ONES.
Allah s.w.t,Nabi Muhammad S,A,W,samlan mohamed shariff <3 hanizah hashim. nur aqilah nazurah,nur aqilah syahirah,nur aqilah athirah,nur aqilah syafinaz,nur aqilah afrina,farah syafinaz naziruddin,alin amila mohd azri,nurul izzati,muhammad fitri azizi hairuddin,abdur rahman suhaimi, azrul latif,muhammad amirul hafiz norazizi.


memories.
◄ OlderNewer ►

Layout & Design : Amad Pariz Ashaidi