<body>

huh..penatnya baru balik dari tuisyen.segalanya berubah sebaik sahaja aku jadi budak samer.aku terlalu pemalu sehinggakan nak belajar pun aku malu.tak tahulah macam mana nak lalui hari2 seterusnya.harap2 semuanya lancar.kau tahu tak,ada sorang budak ni namanya haziqah.dia memang aku tak suka since duduk tepi aku.dia tu macam tomboy lah.aku tak minat sangat sebab tengok dia tu ganas.dahah suka pegang2 raihan macam abang kandung dia pulak!ish-.-bencinya kat dia.kalau dia xpaham apa yang teacher ajar,dia akan angkat tangan dan cakap,"ulang lagi sekali,teacher!"weyh!kau perempuan buatlah elok2 jangan malukan kaum aku lah weyh!sedarlah yang kau tu perempuan not jantan!

oh my God!my hubby dah tau pasal bloggy ni.so,after this aku dah xbebas.kalau dulu aku boleh tulis hal sesiapa laki yang aku nak.bahkan my love dekat sini tapi sekarang dah tak.aku xnak dia kecewa sebab aku.cukuplah dia nak menangis buat aku.aku cuma nak dia bahagia macam mana aku bahagia.
 dengan dia.tq kepada abang angkat aku sebab bagi dia url blog ni.serius adik xmarah abang langsung.

sekarang ni aku dah malas nak on internet memanjang-manjang sebab busy nak study and 1 more thing,sebab internet ni slow macam siput.i dont mention siput apa,fikir2 lah siput apa sendiri.kau tahu kan kenapa kau jadi tempat aku mengadu?sebab kau sama macam wall.tapi aku selalu ngadu kat wall and teddy waktu malam je sebab aku on selalu waktu pagi.kau and wall ada perbezaan tau.kalau aku luahkan dekat wall,aku bercakap.tapi kalau dengan kau,aku menaip.kalau dngn wall,orang lain boleh dengar kadang2 apa yg aku luahkan tapi dengn kau...orang lain boleh baca luahan aku.wall dengan teddy,same je.tak de perbezaan.persamaan antara kau dengan wall and teddy adalah...wall,teddy and kau tak boleh bagi respon kat aku samada good respond or bad respond.

tadi masa keluar pagar tuisyen,aku tercari-cari my ex.entah mengapa,aku pun xtahu.mungkin hati aku rindu dia kot.semenjak semalam,aku asyik ingatkan dia je.aku tertanya-tanya kenapa dan bila kami putuz.kalau aku diberi peluang face to face dengan dia,aku nak jawapan kepada persoalan aku sahaja.mungkinkah dia beri jawapan kepada persoalan aku?banyak jawapan yang aku perlukan dari dia.hanya dia yang ada semua jawapan kepada soalan aku tu.hopefully 1 day,aku akan dapat semua jawapan kepada persoalan aku tu.aku tak minta kami couple balik or what.cuma jawapan yang aku nak.

alhamdulillah aku boleh catch up apa yang diajar oleh teacher tadi.aku masih tak mengaku yang aku ni tak pelupa.perkara utama yang paling aku takutkan adalah aku seorang pelupa.sekejab sahaja belajar,dah lupa.itulah yang terjadi pada diri aku sekarang.benda yang aku takutkan,dah ada depan mata and aku dah pun merasai hidup seorang pelupa.aku berharap sikap tu akan hilang dalam diri aku.

xoxo,
nur aqilah najwa samlan.



ABOUT.
nur aqilah najwa,15(2012),rawang,selangor.
don't worry about what other think.people are always negative,dont let it bother you


MINE.LOVE ONES.
Allah s.w.t,Nabi Muhammad S,A,W,samlan mohamed shariff <3 hanizah hashim. nur aqilah nazurah,nur aqilah syahirah,nur aqilah athirah,nur aqilah syafinaz,nur aqilah afrina,farah syafinaz naziruddin,alin amila mohd azri,nurul izzati,muhammad fitri azizi hairuddin,abdur rahman suhaimi, azrul latif,muhammad amirul hafiz norazizi.


memories.
◄ OlderNewer ►

Layout & Design : Amad Pariz Ashaidi