<body>

Hello.aku dah tak moody dah sekarang ni.ops!maafkan saya ye?assalamualaikum.#apalah!budak samer xtau bagi salam!jangan pertikaikan begitu!pantang datuk bapak mertua aku tau kau cakap macam tu sebab aku tak hingin pon nak masok samer!uwekkkk!astaghfirullahhala'zim..ish3..bertaubat3!!aku mengong sikit,so xyah layan mood aku kejab OK kejab K.O.so,enjoy jelah kalau nak baca.aku xtau sebenarnya tajuk post aku apa sekarang ni.seriusly,malas nak update post -post dah.semenjak 1/12/2011 aku digelar sebagai mangsa PMR.eventhough tahun masih 2011.yeah,aku rasa xnk amik pun PMR tapi disebabkan kerajaan malaysia yang aku sayang sangat sampai aku nak belajar kat luar negara,aku terpaksa lah belajar betul2.

for me,pmr tu bagus juga.tapi kan,aku belum bersedialah nak jadi mangsa seterusnya!auww~i still want to enjoy myself.#ish,enjoyjetau!strugggggggggle gila lah bulan 12 ni sebab tahun depan aku dah pmr.wow!aku taksuka situasi begini.sebab kelam kabut.so,hidup tak tenang.kahkahkah.macam lah polis tengah cari aku.erk?-.-aku ni bukan pencuri pon.aku pelajar je.#sayasedarsiapasaya.

hey,kau nak dengar cerita tak?hati aku tengah gila sekarang ni.xtaw kenapa ingatkan si miyul tu je.wah!ini sudah lebih maaa...kenapa dia?why not fit yang aku fikir?adoiii!masalah lagi!eh,td kan my dad on call dengan fit.hehe..senyum ke telinga lah aku.bestnya dia dapat cakap dengan bapaK mertua dia.not bapak tua but bapak bertua.hehe..jagn salah baca okey?sekarang ni aku tengah chatting dengan kakak kembar.wah!happy gila dapat chat ngn kakak!kau tau kakak cakp apa dekat aku?ni ha..dia kata:

adik ni anak last ke?manja sangt3 dengan akak.akak suka lah.
aku:-.-im the eldest not paling muda.
kakak:btw,kalau adik ada husband nnt,msty husband adik syg sangat2 kat adik.
aku:tq,akak.sa...yang kakak!
kakak:syg adik juga lah,dear.adik ni manje sngt!

haha//cut!aku malas nak cerita pepanjang apa yang kitaorang chatting tadi.aku bangga sebab kawan aku kat tuisyen menuggu kehadiran aku kat sana.betapa bahagianya perasaan taw!ehek3...amira happy je dgr aku nak pergi tuisyen esok.hehe..nampak macam dia suka kawan dgn aku.hehe..#happynya!aku harap aku akan happy setibanya aku di tuisyen.hahaha..good nite,my dearest reader!i loveu!muahaha..
ada masa,aku bercerita lagi.hehe..

xoxo,
nur aqilah najwa samlan.



ABOUT.
nur aqilah najwa,15(2012),rawang,selangor.
don't worry about what other think.people are always negative,dont let it bother you


MINE.LOVE ONES.
Allah s.w.t,Nabi Muhammad S,A,W,samlan mohamed shariff <3 hanizah hashim. nur aqilah nazurah,nur aqilah syahirah,nur aqilah athirah,nur aqilah syafinaz,nur aqilah afrina,farah syafinaz naziruddin,alin amila mohd azri,nurul izzati,muhammad fitri azizi hairuddin,abdur rahman suhaimi, azrul latif,muhammad amirul hafiz norazizi.


memories.
◄ OlderNewer ►

Layout & Design : Amad Pariz Ashaidi