<body>

happy new year.


Assalamualaikum.so,how your life ?so far,ok sebab saya tak ambil PMR lagi.eh,awak nak masuk form 3 kan tahun depan?hah-,-form 3?yeke?ingatkan baru nak masuk tadika.HaHa.#perasan pulak.Good luck for your PMR!ok,doakan saya yang terbaik.dalam hati saya,"takutnya nak ambil PMR". eventhough bagi mereka-mereka yang dah 15 above kata,tak perlu takut,kita yang bakal nak ambil ni mesti takut sangat-sangat.periksa besar tu beb,bagi seorang remaja macam saya.

Sometime,aku tak tahu lah nak kata macam mana.aku rimas bila sepupu ,sepapat aku tanya,what's your result?6A,7A?or straight A?oh..ok..aku tak dapat lagi soalan macam tu sebab aku bakal mangsa PMR dan aku bakal mangsa soalan macam tu daripada sepupu sepapat aku.cuba bayangkan awak tak dapat A langsung?simpang malaikat 44~keciklah hati mangsa PMR tu.ish,taksukanya bila orang tanya saya macam tu.

sempena tahun baru ni,semuanya mesti baru-baru.azam pun mestilah baru kan?bagi aku,azam aku yang dulu tu pun tak tercapai lagi buat apa nak buat azam baru lagi?aku selalu terbaca azam baru orang lain nak kuruskan badan.tapi,sampai sudah,badan tak kurus-kurus pun.awak niat tapi awak tak tunaikan niat awk.azam tinggal azam macam tu jelah.


kalau awak tanya saya,azam saya apa?saya punya azam still macam dulu.saya nak segala usaha saya tercapai dan saya dapat membuat ibu bapa saya gembira dengan saya.saya cuma berharap yang saya akan jadi lebih baik daripada esok.bukan cuma berharap tapi saya mesti usaha jadi yang terbaik untuk semua <3


ok,bye-bye all :)



ABOUT.
nur aqilah najwa,15(2012),rawang,selangor.
don't worry about what other think.people are always negative,dont let it bother you


MINE.LOVE ONES.
Allah s.w.t,Nabi Muhammad S,A,W,samlan mohamed shariff <3 hanizah hashim. nur aqilah nazurah,nur aqilah syahirah,nur aqilah athirah,nur aqilah syafinaz,nur aqilah afrina,farah syafinaz naziruddin,alin amila mohd azri,nurul izzati,muhammad fitri azizi hairuddin,abdur rahman suhaimi, azrul latif,muhammad amirul hafiz norazizi.


memories.
◄ OlderNewer ►

Layout & Design : Amad Pariz Ashaidi