<body>

Assalamualaikum dan selamat malam.
once again,aku update waktu malam.

weyh,kau kalau sayang kat seseorang tu kau sanggup ta nak berkorban untuk dia?kau berkorban macam mana?pengorbanan kau dalam bentuk?kau tahu kenapa aku tanya?sebab aku sayang dia lah aku tegur dia.aku xnak dia terpengaruh.weyh,sayang gile kat dia.okey,finelah kalau dia xnk dengar cakap or nasihat aku.tugas aku dah selesai!aku dah nasihatkan dia.dia nak ikot ke ta nasihat aku,terpulanglah pada dia.

kan best kalau kau xjadi mcm tu buat aku rasa mara je.



ABOUT.
nur aqilah najwa,15(2012),rawang,selangor.
don't worry about what other think.people are always negative,dont let it bother you


MINE.LOVE ONES.
Allah s.w.t,Nabi Muhammad S,A,W,samlan mohamed shariff <3 hanizah hashim. nur aqilah nazurah,nur aqilah syahirah,nur aqilah athirah,nur aqilah syafinaz,nur aqilah afrina,farah syafinaz naziruddin,alin amila mohd azri,nurul izzati,muhammad fitri azizi hairuddin,abdur rahman suhaimi, azrul latif,muhammad amirul hafiz norazizi.


memories.
◄ OlderNewer ►

Layout & Design : Amad Pariz Ashaidi