<body>

Assalamualaikum dan salam sejahtera and selamat malam.

Wahai bloggieku yang tersayang...kau na tahu tak yang aku dah siap beli baju sekolah tau.comfirm!aku sekolah semekar tahun depan.tadi aku call afiqah tanya khabar.hahaha.padahal nak tanya kau sekolah mana tahun depan and yippe!!dia kata dia sekolah semekar.so,aku ada kawan.haha.tak sabar pulak nak pergi ke semekar and dapat new friends.hopefully aku tak salah pilih kawan and ta terpengaruh lah.

sekarang ni aku nak berjiwang.so,kalau kau tak nak dengar cerita aku,kau tak payah lah nak baca story aku lagi okey,dear?aku bukan nak berjiwang apa sangat pun.aku nak cerita ni!!aku ada abang angkat baru!hahaha..#takpayahcemburu!walau sebaik mana pun abang angkat aku kan...blog tetap no 1 bagi aku.aku tak nak repeat why kau no 1 dlm hati aku.

ok.i will introduce him to u,my bloggie!Huhu..nama dia adam.nama penuh dia aku ta tahu lah sebab dia yang nak kenal dengan aku.we know each other through twitter.so,aku bagi je dia berkawan dengan aku.aku ta tahu sangat tentang dia sebab aku tak banyak bertanya.dia yang banyak bertanya kat aku.kau jangan lah tanya dia stay mana?umur?keje apa semua okey??sebab ...kan aku dah kata tadi aku tak tahu.dia yang suggest dia dia nak jadi abang agkat aku.aku accept jela.and macam biasa,we chatting after dia add aku kat fb.

aku masih lagi dalam sesi mengenal hati budi dia.cheh!macam lah dia nak jadi bakal suami aku kan?#lawak!dia ank terakhir dalam fam and he the only  boy in his family.mesti manja kan?haha..dont know.dont ask me anything about him,okey?!since abang agkat aku yang pertama ni takde,dia lah yang teman hari-hari aku.wait!abang angkat pertama kau?yup,pertama dalam hati aku sebab kami rapat lah jugak.siapa yang pertama tu??kau nak tau ke??sibok jelah kau nih!nak tahu!nak tahu!nak tahu!ok fine!aku bagitau.mestilah man anak suhaimi!aku rapat dengan dia.hampir semua masalah aku cerita kat dia.sekarang ni man tak de.man kat kem.#rindudia!

dalam 1 masa,semua pergi tinggalkan aku.fit ade aktiviti dari semalam untill khamis ni.man pulak ada kem sampai khamis ni.#pelik,kenapa man and fit balik hari khamis???aku pelik lah.dorang ni banyak persamaan tau.dah lah mesej serentak masuk kat fon aku.huh-,-pelik aku tengok dorang ni taw!

lastly,kau tahu tak,aku cakap kat syuib yang aku minat dia.wah!bestnya dapat chat ngn dia pukul 2 pagi semalam.dia layan aku as usual.hahaha..aku minat je.tak sayang pun sebab aku sayangkan sweet-three aku.siapa lagi kalau bukan muhammad fitri azizi hairuddin.ok,bye2,sweetie-pie!muahhh!haha.syg kau longgar-longgar lah,blogie!muuuuah!


aku happy ada abang angkat macam man and adam.huhu..harap mereka ikhlas kawan dengan aku and amik aku as adik mereka
.



ABOUT.
nur aqilah najwa,15(2012),rawang,selangor.
don't worry about what other think.people are always negative,dont let it bother you


MINE.LOVE ONES.
Allah s.w.t,Nabi Muhammad S,A,W,samlan mohamed shariff <3 hanizah hashim. nur aqilah nazurah,nur aqilah syahirah,nur aqilah athirah,nur aqilah syafinaz,nur aqilah afrina,farah syafinaz naziruddin,alin amila mohd azri,nurul izzati,muhammad fitri azizi hairuddin,abdur rahman suhaimi, azrul latif,muhammad amirul hafiz norazizi.


memories.
◄ OlderNewer ►

Layout & Design : Amad Pariz Ashaidi