<body>

otw to my village.


semalam streessss gila menonggeng lah sebab kena push dengan nenek-nenek serta pakcik aku.nasib bek makcik aku tak ada.kalau tak,lagi mampuih lah aku.ni pun aku tengah dok kemas baju-baju.OTW nak balik p.pinang.kampung belah mama.harap2 kami selamat dalam perjalanan.amin~xde banyak pun aku nk update.kalau ada apa-apa nanti aku update.insyaallah.
                                                                                                   sincerely,
                                                                                                         nur aqilah najwa samlan



ABOUT.
nur aqilah najwa,15(2012),rawang,selangor.
don't worry about what other think.people are always negative,dont let it bother you


MINE.LOVE ONES.
Allah s.w.t,Nabi Muhammad S,A,W,samlan mohamed shariff <3 hanizah hashim. nur aqilah nazurah,nur aqilah syahirah,nur aqilah athirah,nur aqilah syafinaz,nur aqilah afrina,farah syafinaz naziruddin,alin amila mohd azri,nurul izzati,muhammad fitri azizi hairuddin,abdur rahman suhaimi, azrul latif,muhammad amirul hafiz norazizi.


memories.
◄ OlderNewer ►

Layout & Design : Amad Pariz Ashaidi