<body>

No more dear diary!tengah sedih ni!nak amik feeling jap.cmni..tadi an aku tengok fb aku yang nama panjang aku tu kan3..aku tengok lah nama syed.adik aku and abg dia aku taktau apa masalah dorang.adik aku tu lg lah teruk.tak layan aku dah.abg dia ok lg.smlm aku teringin nak tepon sahabat aku tu#sahabat lah sangat!:P
apa2 jelah.time 12 lebih-malam- aku tepon.2 kali tak agkat.pastu time aku nak tido dah ad mesej masuk asked aku soh call balik.mesej dari yus.malas lah aku nak sebut nama pepanjang!tau2 dah lah.pastu aku call ingtkn yus tp azrat yg agkt.aku pon tny lah "yus mana?"."yus dah tido".tak pelah kalau dia dah tido.aku tak tahu lah apa masalah aku.maybe aku ni yang taching sangat kot.sebab setiap kali hubungan aku ngn seseorang tu nak berakhir,aku dapat rasekan ada yang tak kena.aku tak sedap hati.tak tahulah kalau perasaan aku tu salah.

Tapi apa-apa pun itu perasaan aku.the same thing yang aku rasakan sekarang.weyh,#sumpa!aku tak nak kenal sape-sape lagi!sebab bagi aku stiap kali aku kenal dengan someone,aku mesti putus dgn dia.aku taknak lah macam tu.hidop aku tak bahagia.hidup someone tu pun tak bahagia gak.



ABOUT.
nur aqilah najwa,15(2012),rawang,selangor.
don't worry about what other think.people are always negative,dont let it bother you


MINE.LOVE ONES.
Allah s.w.t,Nabi Muhammad S,A,W,samlan mohamed shariff <3 hanizah hashim. nur aqilah nazurah,nur aqilah syahirah,nur aqilah athirah,nur aqilah syafinaz,nur aqilah afrina,farah syafinaz naziruddin,alin amila mohd azri,nurul izzati,muhammad fitri azizi hairuddin,abdur rahman suhaimi, azrul latif,muhammad amirul hafiz norazizi.


memories.
◄ OlderNewer ►

Layout & Design : Amad Pariz Ashaidi