<body>

luahan hati.
Dear Diary,


Kau sihat?kau dah makan?kau tengah buat apa?tadi makan apa?sedap tak apa yang kau makan tadi?siapa yang suapkan kau?#gila!aku tengah menggila sekarang ni.mungkin harini post aku panjang.banyak benda yang aku nak luahkan kat kau.harap kau redha jela kalau post aku ni panjang.kalau kau taknak baca,go away!pergi ke google taip lah apa-apa yang kau nak.

weyh,aku rindu sayang aku.kalau dulu time dia ada h/p dia selalu manja-manja dengan aku,sekarang dah tak lagi.semuanya dah berubah.aku pun tak sure semua yang aku maksudkan tu including hati dia or tak.kalau nak tau jawapan "yes"or "no",kau tanya jelah dengan dear muhammad fitri azizi tu.sebelum apa-apa batter kau sediakan tong sampah kalau-kalau korang nak muntah ke kan senag sebab maybe entry aku harini agak jiwang.hahah.#jiwanglahsangat!

sebenarnya aku cuma nak cakap soal hati.terpulanglah sama ada kau nak dengar ke tak.macam aku pernah katakan,tutup telinga dengan kapas kalau kau taknak dengar.terus terang aku cakap hati aku kosong.tak de siapa yang ada dalam hati aku.weyh,kau tak yah fikir lain.keluarga aku tak termasuk lah!aku sayang lah family aku.mati aku kalau family aku.meka jelah segala-galanya buat aku.

apa maksud aku yang hati aku kosong?kau faham?memang lah kau tak faham dah aku belum terangkan lagi!ayyoyo!macam ni..kau tau kan aku C.O.U.P.L.E dengan muhammad fitri azizi?tapi kan..since dia tak de h/p aku rasa otak aku dah ke lain lah.aku mana fikirkan dia dah.susah lah aku nak fikirkan dia.rindukan dia pun jarang dah sekarng ni.mungkin dia akan terasa kalau dia tau pasal ni.aku taktau nak cakap dekat siapa lagi pasal ni.sebab tu aku luahkan dekat sini je.bebas lah aku luah kat sini.reader pun tak de rasenya.kalau ada,korang pepandailah jaga secret ni.

aku bukan dah tak sayang kat fit cuma..entahlah.sukar bagi aku untuk jelaskan kat korang.mungkin disebablan sekarang ni kitaorang jarang dapat bercakap.so,rindu dia pun dah tak buat aku.bagi aku,aku dah tak letakkan harapan yang tinggi kat dia.harapan nak bersama dengan dia sampai mati.haran aku 30% je.aku pun tak tahu harapan yang lain entah hilang ke mana.aku harap peratus tu akan kekal atau pun meningkat bukan berkurang.

masuk baru-baru ni dah 2 kali dia lepaskan aku.weyh,aku tak suka lah kacau hidup orang.aku sayang fit.aku dah banyak kali cakap dekat dia kalau dia lemas,bosan and so on dengan aku,cakap je.aku redha.aku akan lepaskan dia sebab aku tak nak dia menderita.positif,kalau dia menderita,aku pun akan menderita jugak kan?so,lebih baik aku lepas kan dia.but till now,dia still kata dia nak dengan aku sampai bila2.alhamdulillah lah kalau dia cakap macam tu.sejuk juga hati aku ni.

tapi,sorry lah sayang.mungkin lepas kita contact balik baru aku akan merindui kau.aku dah lali lah suka dekat someone and then aku menderita,menangis bagai nak rak macam perjalanan hidup aku dah tamat.padahal,masih panjang lagi perjalanan hidup aku.insyaallah kalau tak ada apa-apa.kau tahu kenapa aku tak nak letak harapan tinggi-tinggi?sebab aku taknak orang bersangka buruk.aku mungkin akan diberi gelaran"gedik"kalau aku meletak kan harapan yang tinggi kat dia.lebih baik aku elakkan daripada aku dapat gelaran gedik tu.

kau nak tahu tak seperkara tentang aku?aku suka menyakat,disakat.aku mengaku!sejujurnya aku suka orang sakat aku,aku suka menyakat and kalau aku tak disakat dan tak menyakat orang lain,aku akan menyakat diri aku sendiri.itulah aku yang sebenarnya.bagi aku..sakat tu hanya sekali je kita dapat buat.kalau kita mati,kenangan tu akan kita bawa.bagi aku juga,aku akan sakat diri aku dengan mengatakan yang aku suka dia!tapi sebenarnya aku tak suka pun.aku akan happy bila orang yang aku suka ada depan mata aku.sebab tulah aku selalu cakap aku suka dia lah,dia lah,dia lah.kalau kau tak percaya,kau tanyalah dengan mama aku.dia lebih kenal aku siapa.kadang2 time aku sedih,murung,aku akan cakap pasal orang yang aku suka.itu akan membuatkan aku lagi happy.hidup mesti happy!itulah aku.

kau pernah dengar aku suka amir afiq?budak kelas aku.kau pernah dengar aku suka yus,azrat,jamal,rahman anak uatzah noraini tu?kalau nak tau,tu semua aku sakat diri aku je tu.aku happy bila sakat diri aku!#pelikpunyamanusia!hati aku kosong weyh.entah siapa boleh isikan air penuh2 dalam hati aku ni pun aku tak tahu.

kau nak tahu benda yang paling pelik dalam hidup aku?sekarang ni aku suka kat abang agkat aku!hahaha..alorh..tau2 jep lah!insyaallah aku tak lupakan fit.fit ada dalam hati aku tapi sekejab ada,sekejab tak.hahaha.main cak3 pulak dengan aku.

to fit:sayang,rindu kau!semoga kau happy menjalani hidup kau dengan kawan2 kau tu.aku gembira dapat bf macam kau.semoga apa yang kita impikan,tercapai.amin~aku sentiasa ingat kata-kata kau:
aku:kalau kita tak ada jodoh,macam mana sayang?
awak:kita berdoalah banyak2 kat Allah supaya kita ada jodoh.
hehe...dengan adanya doa dan keyakinan,kita pasti ada jodoh kan,syg?
I.M.I.S.S.Y.O.U    I.L.O.V.E.Y.O.U
                                                                   
                                                                                                                            sincerely,
                                                                                                                          nur aqilah najwa samlan

Labels:




ABOUT.
nur aqilah najwa,15(2012),rawang,selangor.
don't worry about what other think.people are always negative,dont let it bother you


MINE.LOVE ONES.
Allah s.w.t,Nabi Muhammad S,A,W,samlan mohamed shariff <3 hanizah hashim. nur aqilah nazurah,nur aqilah syahirah,nur aqilah athirah,nur aqilah syafinaz,nur aqilah afrina,farah syafinaz naziruddin,alin amila mohd azri,nurul izzati,muhammad fitri azizi hairuddin,abdur rahman suhaimi, azrul latif,muhammad amirul hafiz norazizi.


memories.
◄ OlderNewer ►

Layout & Design : Amad Pariz Ashaidi