<body>

kelantan!!
Dear Diary,

Hari ni aku tak pergi ke sekolah.malas+tak nak+sakit kepala.aku sakit kepala dari semalam.so,semalam aku tak dapat tidur sangat.hari ni aku tidur lama lah.eh,kejab aku tak update ye?hahaha..sorry lah.aku cuti baru2 ni g kelantan and here the picture!
pic fam aku ada snap tapi malas lah nak masukkan!kui3...aku dapat sesuatu dr kelantan.
patung ulat bulu!!hehehe...


abaikan gambar aku!hahaha...eh,aku sebenarnya dapat lagi 1 ulat bulu besar(bantal peluk!)
enjoy giler dok kan kota bharu!
that's olz!bye2

                                                                                                                       sincerely,
                                                                                                          nur aqilah najwa bt samlan.





ABOUT.
nur aqilah najwa,15(2012),rawang,selangor.
don't worry about what other think.people are always negative,dont let it bother you


MINE.LOVE ONES.
Allah s.w.t,Nabi Muhammad S,A,W,samlan mohamed shariff <3 hanizah hashim. nur aqilah nazurah,nur aqilah syahirah,nur aqilah athirah,nur aqilah syafinaz,nur aqilah afrina,farah syafinaz naziruddin,alin amila mohd azri,nurul izzati,muhammad fitri azizi hairuddin,abdur rahman suhaimi, azrul latif,muhammad amirul hafiz norazizi.


memories.
◄ OlderNewer ►

Layout & Design : Amad Pariz Ashaidi