<body>

i love you !
Dear Diary,

Weyh,kau pernah tak tengok gambar ni?
#gambarkite lah!

harini aku gembira lah sebab tadi aku chat dekat facebook dengan #gulagulahatisaya!.chup!tapi before that,aku komen-komen gambar band aku.kau tahu aku komen dengan sapa?yuplah.memula memang lah gulagulahatisaya komen.after that,kak bah pun komen jugak!hahaha..sayang kak bah!

topik?kalau dah berkomen-komen tu ada lah topiknya kan/so,kau tau apa topik kitaorang?weyh,pasal bf masing2 lah.dia nak tau pasal azizi.ops!fitri not azizi.hah,apa2 jelah kan!at first,dia memang tak tau apa sapa bf aku.lastly,terkejut berok aku when she told me my bf's name.hahaha...aku nak ber-joking pon tak bole!

erk-.-tetibe fitri chat ngn aku!aku tinggalkan apa yang kitaorang chat dekat sini yeah!so,bye2.enjoy ur holiday!scrool ke bawah untuk tengok apa yang kiteorang chat.scrool lame2.hehe



ABOUT.
nur aqilah najwa,15(2012),rawang,selangor.
don't worry about what other think.people are always negative,dont let it bother you


MINE.LOVE ONES.
Allah s.w.t,Nabi Muhammad S,A,W,samlan mohamed shariff <3 hanizah hashim. nur aqilah nazurah,nur aqilah syahirah,nur aqilah athirah,nur aqilah syafinaz,nur aqilah afrina,farah syafinaz naziruddin,alin amila mohd azri,nurul izzati,muhammad fitri azizi hairuddin,abdur rahman suhaimi, azrul latif,muhammad amirul hafiz norazizi.


memories.
◄ OlderNewer ►

Layout & Design : Amad Pariz Ashaidi