<body>

Dear Diary,

I thought no idea today nak cerita.hurm..eh,isnin baru2 ni aku dapat free call tau.pergh~memang aku suke lah dapat free call.maklumlah my lovely dad punye birthday but aku pon dpt free call!yeah,sedikit bangga dalam diri.lama jugak tk datang sek.tup2!nah..aku datang bawak diri and my green bag duduk nuh...depan....sana at laki!gilor!lastly  ingt happy but belum apa2 aku gelisah macam org nak mati pun ada gak kut.kui3.eh,merepek lah aku ni.

Hari ni my mummy amik aku kat sekolah tau.bapak best lah perasaan aku.sampaikan aku rasa baru dtg sek. dh nk balik dh.bengong kan?yup,memang pon!dah tau begong,ckp lagi!sahlah aku ni begong!-.-

Dah banyak hari dah aku fikirkan pasal masa depan aku.yelah,masa depan yang aku tak tahu lg apa yg akan aku lalui and apa yg akan jadi pada diri aku.harap2 semuanya berjalan dengan lancar.eh,tadi kan3 mama amik aku sebab nak bawak aku ke PPD tau.exited gile!tapi kan3...tetibe puan DONALD DUCK nak jumpa dgn aku.takut+berdebar2.i know she want to push me so that dont get out from her HAPPY HOME!erk.sengal lah!aku tak suka orang kongkong aku!ye,aku bukan lembu yang senang2 je nak cucuk hidung aku then suh aku tunduk makan rumput!weyh,the important is,im not a cow but im a girl!manusia lah beb!not binatang!wah,betapa kurang ajar nye lah bahasa aku.sumpah lah tak boleh control.


So what,am i look like i cares?nope!absolutely,no!no matter what,my answer is still no!aku benci orang hipokrit lah macam kau,DONALD DUCK!eh,kau guru besar?kau orang tua?ada aku kisah.kau dh sakitkan hati mama aku n aku sekali tau!kau ingt kau dah tua,we gonna respect u?but u make us like  manure!i hate u!nak je aku mencarut VS melucah kang!seng lah kau weyh!aku benci kau!kau memang seorang cikgu yg xpunya hati and perasaan langsung kan?and aku akan benci kau sampai kau mati!i dont care what will happend to me!im still hate you,MrS DONALD DUCK!dont make ur face like request me to slap u such im smack a volleyball .

sudahlah,,malas nak membebel2 macam DONALD DUCK lagi!cukuplah dia membebel kat aku and lastly,im hoping for my new school.i hope,i will find someone that can be beside me in all situation and i will enjoy the moment.1 last thing,i hope i will get my own serinity even just 4 a second and i'll apreciate that moment.

p/s:how can i respect u as my teacher if u dont respect me as ur student?can u explain it to me?could i know why u be like this to all of us?oh..ya,meybe because 're the leader of our school.is it trus?just accept it if i guess the truth.
goodnite and goodbye
                                                                                                            Sincerely,
                                                                                                        Nur Aqilah Najwa Samlan

Labels:




ABOUT.
nur aqilah najwa,15(2012),rawang,selangor.
don't worry about what other think.people are always negative,dont let it bother you


MINE.LOVE ONES.
Allah s.w.t,Nabi Muhammad S,A,W,samlan mohamed shariff <3 hanizah hashim. nur aqilah nazurah,nur aqilah syahirah,nur aqilah athirah,nur aqilah syafinaz,nur aqilah afrina,farah syafinaz naziruddin,alin amila mohd azri,nurul izzati,muhammad fitri azizi hairuddin,abdur rahman suhaimi, azrul latif,muhammad amirul hafiz norazizi.


memories.
◄ OlderNewer ►

Layout & Design : Amad Pariz Ashaidi