<body>

Dear Diary,
Aku dah hantar pinjaman buku teks!wah....lega pula rasanya.erm..after this,cuti,so apa yang aku nak buat ye?aktiviti??entahlah..aku sendiri xtau nak buat apa.http://matcuoi.comotak semua dah ok lah ni.so,memang tenang setenang teang nya.and aku happy sangat2.tiada gambaran yang boleh aku berikan sebab aku terlalu happy.ops!sahabat aku cakap
kita tak boleh terlalu happy,hidup mesti sederhana.
thanks,kawan,kaulah sahabat aku dunia,akhirat.http://matcuoi.comitu je kot yang mampu aku luahkan buat sekarang ni.lain kali aku akan luahkan lagi ok?hehehe



ABOUT.
nur aqilah najwa,15(2012),rawang,selangor.
don't worry about what other think.people are always negative,dont let it bother you


MINE.LOVE ONES.
Allah s.w.t,Nabi Muhammad S,A,W,samlan mohamed shariff <3 hanizah hashim. nur aqilah nazurah,nur aqilah syahirah,nur aqilah athirah,nur aqilah syafinaz,nur aqilah afrina,farah syafinaz naziruddin,alin amila mohd azri,nurul izzati,muhammad fitri azizi hairuddin,abdur rahman suhaimi, azrul latif,muhammad amirul hafiz norazizi.


memories.
◄ OlderNewer ►

Layout & Design : Amad Pariz Ashaidi