<body>

Seperti yang korang tau,ini adalah tempat aku luahkan perasaan aku.ececeh!berperasaan lah konon!-konon-yelah semenjak dua menjak ni kan aku jiwang kan?alah..norman lah tu aku pun manusia gak macam korang.pe salahnya aku jadi jiwang ken?aku dah xnk lah main permain "play" ni.cukuplah sampai sini.

Again!aku nak cakap pasal meor.aku rasa sampai sini jela harapan aku.aku malas nak letak harapan tinggi langit or gunung.the same thing aku nak dia buat kat aku.jangan biarkan aku letak harapan padaa dia and aku pun tak nak dia letak harapan pada aku.itu je permintaan aku.stop lah buat keje bodoh macam ni.aku takut dia ingtkn aku mainkan hati dia pula nnati.padahal aku pun sukekan dia gak ken?dahlah..aku pun still sekolah and belajar while dia?aku tak kenal pun just kenal nama and perangai kot.yang lain?aku pernah ke face to face dengan dia?tak kan?!so,itu jela yang dapat aku cakapkan disini.

Actually,aku tak tau macam mana nak cakap dengan dia bnda ni.aku hope ada lah orang yang tolong cakapkn benda ni pada dia.but the best way,tak payah lah kot cakap dengan meor yang aku tak suka dia.nanti apa pulak dia buat ken?so,aku tak tau macam mana aku nak sampaikan pesanan aku ni?any idea?nop?!tak kan aku nak redha je?sampai bila aku nk redha je?aku pun xnk sukekan dia.aku rasa macam aku dah mainkan hati my spongebob(muhammad fitri azizi hairuddin)eventhough dia tak tau tapi,aku xsanggup nak mainkan hati orang yang aku sayang.furthermore,aku slalu buat spongebob aku menangis.aku harap spongebob aku tak menangis lagi setiap kali dengn aku.memang susah nak keluarkan air mata seorang lelaki.begitu juga dengan spongebob aku.first time aku dengar dia menangis tp xdelah teruk mybe dia tak nak tunjuk yang dia dh menangis disebabkan aku.yup!disebabkan aku seorang perempuan.

Argh!terlampau jauh tu post aku.berbalik kepada tajuk utama.aku just nak friend dengan meor and syed,syed,syed,syed and syed semua lah.itu je misi aku yang paling,paling,paling.......utama.tak sangka pulak aku tersalah masuk jalan.tersesat jalan.memang susahlah nak tukarkan status bagi hati dari tangkap cintan ke friend je.memang susah.mungkin untuk menukarkan status ni makan masa yang lama bagi seorang perempuan.kalau laki aku tak tahulah sebab aku dah ditakdirkan lahir kedunia as a girl not a boy.

status:gaduh dengan adik syed!grr!~aku tak tau apa masalahnya dia tulah!



ABOUT.
nur aqilah najwa,15(2012),rawang,selangor.
don't worry about what other think.people are always negative,dont let it bother you


MINE.LOVE ONES.
Allah s.w.t,Nabi Muhammad S,A,W,samlan mohamed shariff <3 hanizah hashim. nur aqilah nazurah,nur aqilah syahirah,nur aqilah athirah,nur aqilah syafinaz,nur aqilah afrina,farah syafinaz naziruddin,alin amila mohd azri,nurul izzati,muhammad fitri azizi hairuddin,abdur rahman suhaimi, azrul latif,muhammad amirul hafiz norazizi.


memories.
◄ OlderNewer ►

Layout & Design : Amad Pariz Ashaidi