<body>

out with family
Dear Diary,

23-10-2011:Qila keluar dengan family tak termasuk abah aku.keluar enjoy our life.biaselah masa tu baru habis exam so,aku pun ajak mama aku keluar ke Kuala Lumpur.semoga kitaorang dapat keluar macam ni selalu..hehe..sampai sini jela aku hupdate.aku nak masukkan gambar-gambar kitaorang.kbye2.

                                         cuba teka ni dekat mana?tekalah...hehe...gambar ni diambil 
                                         di central market.












gambar yang lain semuanya ditangkap di tugu negara.
                                             
                                                                       mood:happy.
                                                                                                                        
                                                                                                                                 sincerely,
                                                                                                                    Nur Aqilah Najwa Samlan



ABOUT.
nur aqilah najwa,15(2012),rawang,selangor.
don't worry about what other think.people are always negative,dont let it bother you


MINE.LOVE ONES.
Allah s.w.t,Nabi Muhammad S,A,W,samlan mohamed shariff <3 hanizah hashim. nur aqilah nazurah,nur aqilah syahirah,nur aqilah athirah,nur aqilah syafinaz,nur aqilah afrina,farah syafinaz naziruddin,alin amila mohd azri,nurul izzati,muhammad fitri azizi hairuddin,abdur rahman suhaimi, azrul latif,muhammad amirul hafiz norazizi.


memories.
◄ OlderNewer ►

Layout & Design : Amad Pariz Ashaidi