<body>

Dear Diary,
Aku dah malas lah nak cakap pasal apa yang aku benci.aku tak suka cakap pasal tu lagi.setiap kali aku cakap pasal sekolah,otak aku melayang,hati aku sedih,mata aku berair dan aku pulak rasa putus asa nak hidup hanya disebabkan sekolah aku tu!whatever lah orang nak cakap ke hape kan tapi aku tetap benci sekolah aku tu!tak kisah lah korang nak cakap aku ni apa-apa pun.aku tak kisah lah yang aku benci tu orang yang aku kena hormat ke apa,perasaan aku tetap benci.mana boleh kita pendam perasaan tu bila kita betul-betul tak suka.oh.i'm sorry.aku tak dapat nak jadi macam kau.kau kan tak suka aku kutuk2 sekolah kesayangan kau tu?

Hanya satu yang aku harapkan.aku harapkan one day,aku boleh jalani hidup aku dengan tenang dekat sekolah tu.itu sahaja.tak da lagi orang dengki pada aku.takda lagi perosak dalam sekolah agama tu.aku just taknak mention sekolah aku tu.walau macam mana benci pun aku pada sekolah aku,aku tetap sayang.dalam hati aku tetap sayang..kat situlah aku belajar,tempat aku menjalani separuh daripada hari-hariku.walaupun hari-hariku ditemani dengan kesedihan,kegelisahan dan sebagainya,aku tetap seorang pelajar yang belajar di situ.di situ jugalah aku dapat berkongsikan masalah or cerita dengan sahabat-sahabat aku.

Sampai sini sahaja aku update.semoga aku dapat apa yang aku harapkan.amin!~
status:busy dengan mengulangkaji pelajaran while update blog.that's olz

                                                                                                                                    sincerely,
                                                                                                                           Nur Aqilah Najwa Samlan



ABOUT.
nur aqilah najwa,15(2012),rawang,selangor.
don't worry about what other think.people are always negative,dont let it bother you


MINE.LOVE ONES.
Allah s.w.t,Nabi Muhammad S,A,W,samlan mohamed shariff <3 hanizah hashim. nur aqilah nazurah,nur aqilah syahirah,nur aqilah athirah,nur aqilah syafinaz,nur aqilah afrina,farah syafinaz naziruddin,alin amila mohd azri,nurul izzati,muhammad fitri azizi hairuddin,abdur rahman suhaimi, azrul latif,muhammad amirul hafiz norazizi.


memories.
◄ OlderNewer ►

Layout & Design : Amad Pariz Ashaidi