<body>

selamatkah aku?


dugaan oh dugaan..
kalau sehari tak ada ujian dalam hidup xsah kan?rasa macam tak guna hidup kalau tak tempuhi cabaran dan dugaan dengan tabah.kita hidup pun sentiasa akan diuji oleh Allah.alhamdulillah..setakat ni aku mampu menyahut cabaran tu.cume hati masih tak tenang sbb plbs hari isnin ni dan hafal yasin hari selasa.mungkin aku akan hafal 40 ayat je kot.aku tak pas2 lagi ni?hahaha..so..aku harap plbs bm bak aku boleh buat yang terbaik.insyaallah..



ABOUT.
nur aqilah najwa,15(2012),rawang,selangor.
don't worry about what other think.people are always negative,dont let it bother you


MINE.LOVE ONES.
Allah s.w.t,Nabi Muhammad S,A,W,samlan mohamed shariff <3 hanizah hashim. nur aqilah nazurah,nur aqilah syahirah,nur aqilah athirah,nur aqilah syafinaz,nur aqilah afrina,farah syafinaz naziruddin,alin amila mohd azri,nurul izzati,muhammad fitri azizi hairuddin,abdur rahman suhaimi, azrul latif,muhammad amirul hafiz norazizi.


memories.
◄ OlderNewer ►

Layout & Design : Amad Pariz Ashaidi