<body>

tak sabar lorh
esok last sekolah and dekat sekolah aku ada buat program so,tak belajar.aku:happy lah weyh!chill giler.ha.....
aku nak cerita tentang prensentation aku hari ni.bapak sakai aku buat!sumpa serabot,kibot,semuanya ada.aku rasa macam nak nangis pun ada jugak biler aku kena buat prensentation yang tak jadi tu.AKULAH orang TERAKHIR (GIRL)yang buat presentation tu tau?lastly aku tampil ke hadapan kelas dgn muka tigaposen(resah,gelisah,tak tenang)tapi sekarang ni semua masalah pasal presentation tu dah pun selesai.kepala aku tak serabot sangat.hahaha...

pagi tadi aku dapat surat bawah meja aku.surat tu menyatakan ada someone yang pinjam buku aku.buku apa?buku KEMAHIRAN HIDUP BERSEPADU TINGKATAN 2(teks)nasib baik peminjam tu bagi nota bawah meja aku.kalau x,aku mestilah mengamuk kan?!

assalamualaikum..aku pinjam  buku khb "nur aqilah najwa"maaf aku tak bagitau kau.at least aku tinggalkan note.

ok.tq sbb bagi note.aku xberapa marah sangat but aku wondering kenapa kau xsusun balik buku2 aku kat bawah meja tu.pandai selongkar,pandai lah susun balik kan3?




ABOUT.
nur aqilah najwa,15(2012),rawang,selangor.
don't worry about what other think.people are always negative,dont let it bother you


MINE.LOVE ONES.
Allah s.w.t,Nabi Muhammad S,A,W,samlan mohamed shariff <3 hanizah hashim. nur aqilah nazurah,nur aqilah syahirah,nur aqilah athirah,nur aqilah syafinaz,nur aqilah afrina,farah syafinaz naziruddin,alin amila mohd azri,nurul izzati,muhammad fitri azizi hairuddin,abdur rahman suhaimi, azrul latif,muhammad amirul hafiz norazizi.


memories.
◄ OlderNewer ►

Layout & Design : Amad Pariz Ashaidi