<body>

keperitan vs kenangan masin!

menelan kepahitan dalam kehidupan.hari khamis  bersamaan 28 julai 2010 kenangan pahit di lubuk hatiku.(ceh!ayatku terlalu tinggi+jiwang lah!)

bermulalah kem kadet polis yang paling aku benci!pukul 7.30 berkumpul,aku xperlu bangga sbb tak belajar malah aku risau,bimbang,tak happy sbb aku takut aku didera.sepanjang aktiviti,aku sentiasa memikirkan apakah nasib diriku ini ?adakah nasib menyebelahi aku atau sebaliknya?aku hanya berserah kepada yang maha berkuasa.hanya dia yang tahu betapa risaunya hambanya seorang ini.segala aktiviti aku lakukan dgn perasaan xsedap hati.aku try sedapkan hati aku tapi aku xberjaya lah!
kitaorang diberi makan pada tengahari.ada ke patut makan tengahari?nak pengsan aku dibuatnya bila ustaz kata makan tengahari !sabar jelah!aku jeles jugak tengok ustaz yang hensem dan comel tu.xabis2 pergi balik pergi balik dgn motornya yang "farah" kata ala2 shah rukh han tu?plisss lah!ustaz pau pulak xabis2 dgn kereta keciknya and topinya ala2 co-boy tu!cemburu lah aku!mana xnya dorang dapat berteduh aku kene sunburn tau?!ayyyooo!ammmaaaa!appppaaaa!!sanar jelah aku dgn kerenah ustaz2 ku itu!









sungguh memenatkan badab walaupun xsampai malam lagi!aku xabis2 memikirkan nasibku pada waktu malam.nahhh..belum sampai malam lagi!aku balik waktu petang time aku hampir2 pengsan dekat tangga.first time jadi at sekolah.



sungguh menyeramkan+menakutkan apabila situasi itu berlaku pada diri aku.aku tak dapar tahan lagi dgn perangai kakak2 yang 1 group dgn aku.dorang tu asyk2 membebel macam bontot ayam tau?!sakit telinga aku!memekak 24 jam!gmaknya mak dorang lahirkan dorang kat dalam reban ayam kot!xberhenti cakapnya.tuhan jela yang tau etapa seksanya hatiku bila kakak2 tu buli aku and ain naza and ramai lagi lah!ada ke patut presentation malam tu kakak 2 4 ekor tu xnk buat?minta kteorg je buat?senggalll lah!memang xsakit manalah hatiku!





thanks to my lovely ustazah sbb hantarkan saya pulang ke rumah.rasa lega plus seronok walaupun keadaan kesihatan aku pada masatu x stabil lagi.aku still happy sbb dpt balik ke rumah!



ABOUT.
nur aqilah najwa,15(2012),rawang,selangor.
don't worry about what other think.people are always negative,dont let it bother you


MINE.LOVE ONES.
Allah s.w.t,Nabi Muhammad S,A,W,samlan mohamed shariff <3 hanizah hashim. nur aqilah nazurah,nur aqilah syahirah,nur aqilah athirah,nur aqilah syafinaz,nur aqilah afrina,farah syafinaz naziruddin,alin amila mohd azri,nurul izzati,muhammad fitri azizi hairuddin,abdur rahman suhaimi, azrul latif,muhammad amirul hafiz norazizi.


memories.
◄ OlderNewer ►

Layout & Design : Amad Pariz Ashaidi