<body>

semuanya pasal "school"!
tengah stress giler skrg sbb "sekolah"yup!aku stress sbb sekolah.knp?xdemasalah kan?so...please keep your mouth!hari-hari yang aku lalui xpernah lepas dari masalah.biasalah!manusia.....manusia mana yang xde masalah?orang gila pun ada masalah.tapi,bukan org gila la yang ada masalah.org yang berkaitan dgn org gila tu yang ada masalah kut.hehe..sorry...xde niat nak kutuk or wateva!let's talk about my school!masalah pertama dalam otak aku adalah HARI RABU!kenapa dgn hari rabu?ada yang xkene ke?yup!mmg xkena.hari-hari kena kawad bawah panas!i ni puteli lilin maaa.....xmau panas2.wah!gitu pulak!sekali aku dapat jugak pelempang nnt baru tau!apa yang jadi masalahnya buat kau?hurm...kena denda kalau kawad xbetul.nasibbbb aku perempuan!kalau aku lelaki xke lagi kesian?wah!kesian pada diri sendiri pulak!:face66:kalau lelaki kena "bumping"kalau berempuan kena ketuk ketampi je.mana lagi bagus?jadi laki :97:or perempuan:95:?yesss!mestilah perempuan sbb hukumannya xdela berat daripada lelaki.dah la kena buat kat atas tar!panas beb!ok...settle about HARI RABU!jom bercakap pasal aktiviti sekolah aku pula!

setiap kali ada aktiviti sekolah,pihak-pihak yang berkenaan x bagitau pun apa yang perlu dibawa,pukul berapa baliknya.masa beratur,datang sekolah dia bagitau time nya.tapi,waktu balik?:face22:maybe bagi korang..LA...tu pun nak kena cakap?haruslah!!situasi ni menyebabkan pelajar luar yang beratus ni susah nak balik rumah ok?oh...sorry..lupa nak bgtau.pelajar luar adalah pelajar yang xstay at hostel..asrama aku bukan asrama penuh!tapi,dengr2...nnt dorang nak masukkan semua pelajar ke asrama (termasuk pelajar luar)ohhh myyy GUCCIiii..lagi stress kalau aku masuk kat asrama tu tau?:q:dahla.tak mau lagi cakap pasal benda ni!

third...masalah pasal disiplinnya yang membuatkan aku fobia!aku x kutuk disiplin mmg hebat kat sekolah aku.cuba disiplin yang diterapkan dalam diri aku membuatkan aku fobia.contoh..disiplin kat sekolah mengajar aku supaya menjauhi lelaki.maksudnya aku xboleh bergaul secara dekat and macam2 la.benda tulah yang aku bawa diluar sekolah aku.mungkin aku dah terpengaruh dengan corak disiplin di sekolah aku.tapi,dalam aku marah...aku bangga juga sebab disiplin sekolah aku hebat!lagi2 ustz disiplin aku dah balik ke sekolah semula.bertambah2 la hebatnya.semalam je....rambut laki dah digunting sbb panjang and macam2 lagi yang guru disiplin dah buat.hurm..maybe sampai sini shj aku update.bye..nnt aku update lg ok?



ABOUT.
nur aqilah najwa,15(2012),rawang,selangor.
don't worry about what other think.people are always negative,dont let it bother you


MINE.LOVE ONES.
Allah s.w.t,Nabi Muhammad S,A,W,samlan mohamed shariff <3 hanizah hashim. nur aqilah nazurah,nur aqilah syahirah,nur aqilah athirah,nur aqilah syafinaz,nur aqilah afrina,farah syafinaz naziruddin,alin amila mohd azri,nurul izzati,muhammad fitri azizi hairuddin,abdur rahman suhaimi, azrul latif,muhammad amirul hafiz norazizi.


memories.
◄ OlderNewer ►

Layout & Design : Amad Pariz Ashaidi