<body>

sedih!xhappy^.^a
hari ni je da banyak masalah yang datang.keluar jugak air mata aku tadi at sekolah.banyak yang jadi.keje sekolah berlambak.folio xsiap lagi.dah la folio pulak tu?aku xtau nak lalui hari2 aku macam mana.xkan hari2 aku nak menangis?kalaupun aku menangis,masalah aku xkan dapat aku selesaikan.banyak sangat mslhnya.esok hari amik result.result aku dah teruk skrg ni.xtaula nape.maybe asyik berblog and berfb kot.tapi,aku xrasa tu penyebab aku jatuh!aku rasa sbb aku rasa diri aku ni dah cukup pandai.^.^kat sekolah pagi tadi,aku,farah and afza(my bff)buat karanan BI(es-say)tup2....petang tu bila aku nak sambung buat karangan tu buku aku hilang?!mmg xsedih la hati aku bila aku kene wat semula apa yang ada dalam buku aku tuh!:face72:aku lemah la bila aku punya barang hilang!aku xtau la siapa yang ambil or terambil.aku harap sangat suatu saat nanti seelok-eloknya aku akan jumpa balik semua benda aku yang hilang tu..FAIL PK(perdagangan),BUKU TATABAHASA,BUKU WRITTING(english).aku berharap setinggi langit and gunung nih!tolong lah aku dapatkan buku aku!x kesian ke kat aku?nnti guru tanya,marah aku.xkesian ke?cuba kalau semua ni jadi kat korang?weyh!serius aku dah xtau nak buat apa lagi!nak study lagi,folio sej and geo lagi!and sekarang result aku kan dah teruk?so..my mom xbg lama2 duduk dpn lap lagi!i hope one day i will get straight A ....supaya aku dapat lagi berblog and ber fb mcm dlu.skrg aku bukak ni pon,xboleh lama2 but sekurang-kurangnya dapatlah juga aku buka fb!:face37:besok hari amik result kan?:face16:parents semua datang kecuali aku.mak aku je yg dtg sbb aku takut ayh aku marah and aku jamin kalau ayah aku tau mesti dia akan marah giler sebab mendadak gila aku menurun!doakan aku dapat balik apa yang sebelum ni aku ada.first time kejadian ni aku rasa sengsara gila.nak putus asa.tibe2 aku teringat..orang penah kata..Allah xkan memberi dugaan lebih daripada kemampuan mahluknya.maybe,aku adalah orang yang kuat menghadapi dugaan and cabaran ni.doakan semoga aku berjaya menepuhi hari-hari yang seterusnya.sampai sini sahajalah aku update.ini semua luahan aku yang aku xtau nak bagitau at sape sbb aku tau kalau aku bagitau at orang.mustahil orang tu boleh bantu menyelesaikan masalah aku and dalam masa yang sama,xkan aku nak ganggu orang.dorang pon ada kerja yang perlu dorang buat+selesaikan.so,kalau aku bagitau prob aku,aku rasa bersalah pulak kat pihak pendengar masalah aku tu:face29:






luahan yang ikhlas drpd si penulis,:face47:
nur aqilah najwa..:face62:



ABOUT.
nur aqilah najwa,15(2012),rawang,selangor.
don't worry about what other think.people are always negative,dont let it bother you


MINE.LOVE ONES.
Allah s.w.t,Nabi Muhammad S,A,W,samlan mohamed shariff <3 hanizah hashim. nur aqilah nazurah,nur aqilah syahirah,nur aqilah athirah,nur aqilah syafinaz,nur aqilah afrina,farah syafinaz naziruddin,alin amila mohd azri,nurul izzati,muhammad fitri azizi hairuddin,abdur rahman suhaimi, azrul latif,muhammad amirul hafiz norazizi.


memories.
◄ OlderNewer ►

Layout & Design : Amad Pariz Ashaidi