<body>

alhamdulillah
Words Photography and you !
finally!!!yeah!i coud save my life from any problem!yup!after many day's i try to bersabar!akhirnya aku dapat jumpa gak buku aku!wah!ingin ku ciun dirimu wahai buku!syg kamo ketat2!hahaha...xnak aku hilang kau lagi!kau tau x?disebabkan kau,aku menangis air mata darah tau?wah!aku hebatlah sebab aku menangis sampai mata aku berdarah-darah!hehehehehe...actually aku sedih gak la sebab aku find buku aku bawah meja kwn aku sendiri.so,aku xsangka.aku anggp dye bff aku!aso...aku xsangka bnda ni akn jadi!serius dari mula aku kenal dia,aku tabib dye lol!ini ke balasan dia wat aku?malangnya aku jadi mangsa korban dye!ohhhh myy gucccccciiii!!!mula2 aku masuk kls xsangka la mata aku boleh meliar sampai ke arah bawah ,eja kawan aku,then,bila kwn aku bla!kaki aku bergerak dgn sendirinya pergi ke tempat tu!hehe...and tangan aku tercari2 apa yang aku hilang.lepas tu,aku dapat apa yang aku hilang tu!bangga nya aku!tapi,sedih memikirkan sikap kawan aku tu.at least,kalau aku ada salah,tegur or bagitau je ape salah aku.kalau betul lah itu salah aku xkan aku nak menafikan?aku akan cuba and try sedaya upaya meminta maaf selagi nafas aku still ada!(ayat xleh bla!)aku berharap dengan serendah2 hati agar suatu hari nanti dia akan berkata padaku apa salah aku yang sebenar!aku dah xlarat nak hidup dalam kesalahan yang aku sendiri berteka-teki dengannya.tapi,aku pasti aku pernah menyakitkan hati dye.maybe secara xsengaja kan?apa salahnya maafkan aku!aku juga manusia biasa.xperfect and dalam dunia ni xda siapa yang perfect ok?tiada siapa boleh membuktikan bahawa diri dia sempurna seolah2 seperti tuhan yang kita sering aung-agungkan!



ABOUT.
nur aqilah najwa,15(2012),rawang,selangor.
don't worry about what other think.people are always negative,dont let it bother you


MINE.LOVE ONES.
Allah s.w.t,Nabi Muhammad S,A,W,samlan mohamed shariff <3 hanizah hashim. nur aqilah nazurah,nur aqilah syahirah,nur aqilah athirah,nur aqilah syafinaz,nur aqilah afrina,farah syafinaz naziruddin,alin amila mohd azri,nurul izzati,muhammad fitri azizi hairuddin,abdur rahman suhaimi, azrul latif,muhammad amirul hafiz norazizi.


memories.
◄ OlderNewer ►

Layout & Design : Amad Pariz Ashaidi